26 september 22.45

Ligger i sängen nu med datan på magen.
Ligger och lyssnar på en

Radio dokumentär om Paulina "Paow" Danielsson

Jag är ju sådan som läser ganska många bloggar, helst lite större som Amir, Kissies och Paow.
Frågar någon om dom så vet man vad dom snackar om... följt bloggarna ganska 
länge, varför? ne vet inte redigt, tycker det är kul att läsa andras bloggar.

Idag har dagen varit bra, har städat stallet och ridit, fixat lite med mina kläder.
Johan har sålt sin bli oxå :)
Skulle städat hans bil idag med men hann inte med det, nästa helg kanske?
Aaa får se:)

Imorgon blir det  ingen skola utan har prao denna veckan, jag ska vara på folktandvården.
Vet inte om det är kul, man kan ju hoppas, är lixom trött på allt nu igen....

Ni får hörs hur dagen har varit i morgon, ska också berätta vad jag köpte för kläder med...
i lördags....

Kommer bilder så fort jag har färgat mitt hår ska oxå klippa mig den 4 oktober så tror
det kommer bilder då :) 

Måste ta nya bilder, har inga typ... tråkigt att köra med gamla hela tiden...
Vill göra ny header med, någon som kan komma på något snyggt :)
Öppen för förslag är sugen på svart istället för rosa som jag har nu.
Någon som är sugen på att göra något sntggt?

Ne nu blir det att sova känner jag, inte för att jag är trött utan för att orkar imorgon...
Inte för att jag tror att det blir svårt att gå upp utan jag ska vara trevlig en hel dag.
Tror jag kommer dö.....


Ne nu blir det sängen godnatt på er pussokram<3



En helg med johan plutt :) <333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0