28 september 06.55

Godmorgon mina läsare

Sitter just nu och fixar till mina nagelband, eller trycker ner dom från naglen.
Går ganska bra, har hört att göra man det regelbundet så växer
naglarna mer, är det sant?
Idag är det tisdag iaf och jag tog sovmorgon, det är härligt men inte drömmen jag hade...
Idag så ska jag vara med tandläkaren, fatta häftigt ;)
Men fatta äkligt det kommer vara att kolla på när någon annan borrar i sina tänder.
Inte så att dom har dålig anderdräkt men lixom känslan.

Ja får se hur jag kommer hem idag, mamma ska klippa sig och färga håret.
SÅ det blir sent, får se johan kanske?
Hästen när jagkommer hem och sen ska jag börja med en svenska grej om prao:n
blir nog kul :)

Ne alla får ha en bra dag idag, hörs senare idag. Pussokram<3


Saknar konfirmations onsdagarna!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0