28 september 21.55

Gjorde stallet presis när jag kom ner till stallet, det är tisdag, men annerli eller farmor eller farfar hade
inte gjort det så tänkte att vara snäll så jag gjorde det idag, känner mig stålt!

Ridturen var värre, var så mörkt och massa älgar överallt så Kajsa blev rädd och sprang.
Drog ner huvudet och sprang allt vad hon kunde, eller hon kan ju springa fotare.

Farmor blev väldigt orolig när jag kom tillbaka i sken galopp och heltlikblek i ansiktet.
Inte konstigt blir ju chokad för Kajsa brukar aldrig göra så annas....
Allt är farligt vissa dagar......

Aja kollade på Idol innan och ja orkar inte kolla på finalen....
Eller jo men ska upp tidigt imorgon så ska starx sova.

Duschat och gjort mig härlig, eller haha fin? ! vad säger man?
Skönt var det att duscha iaf, i helgen ska jag färga håret tror jag, ska köra med hårinpackning
några dagar med, tar ofta bara shampo för att håret inte ska bli så skitigt så fort.
Det blir verkligen skilnad verkligen, så mjukt.

Aja nu har jag ingenting att skriva om mer, sängen nu blir det, sova hårt och gott i natt.
Behöver det, hoppas man inte drömmer konstiga saker ....

Godnatt på er läsare pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0