29 september 06.45

Godmorgon!

Det är väl inte många som är uppe men det är jag.... Vet inte varför, har blivit sjuk typ så får se hur det
blir idag, ville helst ligga kvar och sova. JAG BEHÖVER SOVA!

En tidig kväll i sängen har jag bestämmt!

AJa idag är det folktandvården, ska vara hos en tandhygienist och tandläkare.
Så det blir nog kul :), hoppas jag får ditta ner ;)

Annas händer ingenting ikväll, mamma tar nog kajsa, och jag ska sova tidigt.

Skiter i " Kungarna av tylösand " som är ikväll på kanal 5 kl 22.00!

Kolla tv4play.se senare någon dag när jag orkar, idal får nog gå och lägga sig med....

Min dag blir nog bra, måla naglarna ikväll med får se hur/vad det blir.
Kan inte destämma mig vad jag ska hitta på, eller jo kan ju planera inför helgen,
alltid kul :)

Japp så kan det va ska kolla runt lte sen blir det att åka, hörs senare pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0