30 september 19.30



Hemma efter en hemsk ridtur, Kajsa har blivit helt galen.
Vet inte vad det är med henne, hon tar bättet och springer allt vad hon kan...
Jag då blir livrädd och försöker stanna henne men det går inte....
Så innan bytte jag bett till tränset och hoppas det blir bättre till kanske lördag.
Man kan ju hoppas!:)

Berättade för mamma och hon bryr sig verkligen inte, det verkar som att hon vill
att jag ska susa av och slå ihjäl mig, blir så jävla arg när hon inte bryr sig!
Jag är ju lixom hennes dotter ska inte sina föräldrar bry sig om sina barn då?
JAg vet inte men min mamma gör iaf inte det..... =/

Ska duscha nu sen blir det sängen, läsa lite sen sova.
Läääängtar !<3

Hörs senare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0