4 september 23.30

Haha Vilken dag ;)
Galet konstig....

Ne men oskar kommer upp och säger att johan har skurit sig blir man lite
fundersam, eller?
Jo men de var ju sant och de blev akuten och sy 5 stygn och 1 veckas sjukskrivning,
ja ganska nice, man nu blir han fattig min man kommer bli.
Haha stackaren<3

Var ute och red innan oxå, gick myscket bra :)
Kajsa går verkligen bra och klarar typ allt :)
min häst <3

Duscha sen blev de att bege sig till grannen där de blev att äta god mat och
ha de väldigt trevligt :)
Sådänt gillar vi :)

Nu är vi hemma johan och jag, blir sängen nu.
Imorgon ska jag göra mitt svenska arbete, hoppas på tur :)
Pussokram godnatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0