5 september 22.20

Min andra klocka går 5 minuter för fort, vet inte varför utan de har bara blivit så....
Idag är det slapp dag för många men för mig är de en dag med massor att göra.
Dagen började med att johan väckte mig, åt frukost sen satte jag mig och gjorde typ nästan klart mitt
svenska arbete som ska lämnas in på onsdag tror jag.

Blev att äta och sen göra sig iordning sen åka till Barbro och karlbertil och fika :)
TrevligtTrevligt :)

Sen vid halv 6 tiden åkte jag och johan till Skillingaryd och hämtade Pia.
Det var oxå rätt trevligt :) Stannade hos pia en stund med efter att vi hade lämnat henne.
Träffade lille Pär med hihi :) Alltid kul :)

Aja hem och johan fick med sig lite filmer ett fack ägg och en tröja och några
pussar sen fick han åka.
Har suttit hela kvällen och laddat ner en massa bra musik :)

Snart blir de sängen eller ligger redan i den hihi :)
Hörs senare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0