6 september 22.30

Hejhej!
Dagen har på ett vis varit lugn men ändå inte. Skulle vilja ha en ny mobil som jag skulle kunna blogga i
några bra förslag i vilken detta skulle vara i?
Är ju snart dags att byta men tror jag ska vänta lite till om den inte går
sönder allt för snabbt...

Får vi inte hoppas, aja sitter just nu i sängen och lyssnar på Oskar Linnros,
älskar verkligens hans röst :) <3

Aja ikväll blev de att göra sig iordning och sen åka och ta en massa kort.
Johanna hjälpte oss och vi hade jätte kul, hoppas bara bildernar blev bra :)
Tror de, Johanna är duktig :)
Tack för hjälpen frästen :) <3

Aja efter de blev de av till statol och köpa godis och galss gottgott :)
Sen åkte vi hem, kollade på Vampyrer suger, fatta vilken dålig film verkligen!
Kollade lite på Ullared och Danska holliwood fruarna på 5.

Efter 10 tiden åkte johan plutt hem och jag gick och la mig i min
sköna säng. Ska kolla lite kläder, är så shoppingsugen, har ju över 800 spän nu.
Gillar läget verkligen :)

Längtar verkligen efter att ha en bra systemkamera, kunna fota mycket och få ett bra
resultat, ja de är vad jag vill....
Men får vänta efter jul så kanske jag har dom pengarna:)

Ne nu ska jag sova, sov så gott pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0