7 september 20.10

Hejhej!
SKolan var bra idag, en slapp dag denna med. Lite tråkigt faktiskt....
Aja johan körde hemmig och jag gick ut till Kajsa:)
Tränade och red ut en sväng, gick så jävla bra, men de gör de alltid.
Kajsa är min helt underbaraste häst någonsin:) <3

Men dem har slått en massa idag och så kör dem med en massa maskiner
kajsa gillar inte mötande eller förbi paserade saker längre...
Hon är lite konstig:S aja de går nog bra snart igen:)

Sen blev de hem äta och sen ut och prata med anneli, mycket trevligt :)

Blev att gå in sen igen när hon åkte och jag gick in och duschade och nu sitter jag vid tv
och kollar på IDOL, haha gillar verkligen pogramet :)

Ne nu ska jag kolla vidar pussokram<3


Min underbara häst, älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0