9 september 17.00

Åker bara med bussen när det blir taxi ;) lyx va?
Men bögen körde inte hem mig så jag blev arg på han och gick hem...
Vilken bög säger jag bara !!!!!!!!!!!

Aja annas så har skoldagen varit bra, bara trött på att jag inte har lagt manken lite till
på skol arbetet nu det sista, Johans fel!

Har sovmorgon imorgon men ska till skolan för att fixa klart de sista på mitt
svenska arbete, göra en framsida och en tidsaxel typ. Låter segt vet...

Efter skolan blir det att vara med johanna :) vi ska fixa mat och typ ta det lugnt :)
ALLTID LIKA KUL MED JOHANNA :) <3<3

Och på lördag så smäller det blir lisseberg äntligen har längtat <3
Gissa med vem? Jo Johanna :D:D:D <3
Vi kommer ha så jävla kul :)

Aja ikväll är det kören, ska sjunga på Söndag om jag inte har fel, känns som att det
kommer gå åt pipsvängen....
Aja så kan de vara, tar en dag i taget som jag har sagt, men det gör jag aldrig....

Ska kolla när min telefon är köpt med måste lämna in den typ :S sönder som vanligt....

Aja nu ska jag inte dampa mig mer... ha en bra kväll pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0