9 september 22.10

Hej & godkväll!

Sitter nu i pjamas, har duschat och målat naglarna. ( svarta)
Kören idag gick hur bra som helst:)
Min röst är verkligen helt underbar nu,love. :) <3

Iaf ska väl lägga mig i sängen snart, är ganska trött eller det har jag varit typ hela dagen...
Sånt får man ta om man kollar tv sent haha ...:)

Hehe kollade efter inna med hur gamal min föredetta telefon var.
Den 3 oktober så blev den 2 år gammal...
Men har ju ny och kommer inte ihåg när jag fick den? Någon annan som gör?
Aja ska ta reda på det när jag orkar, ska lämna in den på lagning iaf.
Ska göra det nästa eller näst nästa vecka.

Aja nu blir det sängen orkar inte sitta och sega mig här mer, haha.
Godnatt på er pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0