En slapp och trevligt dag!

Ja rubiken säger allt även att vi har haft 2 prov på samma dag.
Ja, mina två dagar som är kvar blir dom slappaste jag har varit med om, ingen skola alls!
Imorgon blir det Show och på fredag blir det Nässjö, kommer bli hur bra som hällst!

Och imorgon ska jag på kören som jag inte har varit på på år känns de som...
Så försöka dra mig dit och sjunga lite, blir nog trevligt:)

Annars så har kvällen varit lugn, har kollat några avsnitt av ponnyakuten och
ja, jag gillar :) ♥

Men nu ska jag hitta tandborsten och sen hoppa i sängen :)
Godnatt på er ♥



tänka när vi hade snö här...



fast bilderna var fina ... eller hur?


Kommentarer
Postat av: Johanna Brogård

Ja dom var trevliga! :)

2011-04-15 @ 22:34:02
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0