Ja, livet är inte alltid lätt!

Hej!

Oj, vilken dag eller dag och dag. Har ju suttit vid datan och dagat, ganska skönt de med...
Imorgon måste jag börja göra lite läxor asså kommer aldrig gå annars...
Så tror jag börjar ikväll faktiskt!

Var och tränade med min gulleplutt och ni fattar verkligen inte hur fantastisk hon var.
Hon var rund och fin hela tiden och verkligen jobbade, dock så kunde vi inte träna så mycket
värmen var inorm.... Men man ska ju sluta när de går bra:)

Duschade och fixade mig och sen kom Johan och så har vi firat Pääär skrutt ikväll!
Han är ju 21 år nu ju ;) haha för härlig grabb han!

Nu är jag hemma iaf och nu ska jag börja läsa historia...
Blä vad allt känns jobbigt =/
Hörs senare pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0