Jag vaknade!


Godmorgon fantastiska människor! 
Läget med er? hoppas det är bra för med mig så är det topp.
Vaknade av att klockan ringde idag vid 5 och jag orkade ta mig ur sängen.
Är helt stas för detta att jag bara orkade och gjorde de!
Duschade och fixade mig och nu sitter jag här, ska strax fixa glasögonen och packa de sista.
Får se vad som händer sen, idag är det iaf fredag och tänk vad härligt!

Städa rummet och fixa lite och bara ta de lugnt.
Mina fredagar är sådanna, men denna helg så måste jag fixa en massa
grejor med skolan känns hemskt!
Men strax så blir det skolan... fredag är verkligen inte min hitt!

Ha en bra fredag alla läsare pussokram<3



Bros träning gick hur bra som helst igår har jag hört!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0