Kvällen!

Hej ursäkta den dåliga uppdateringen...
Blev sen in från Kajsa som gjorde att jag inte hann att blogga innan jag åkte till
Johans pappa för att fira Johans bror Pär som fyller 21 år idag, grattis snygging;) ♥♥Fick god mat och god tårta :)



Blev att ta lite bilder oxå, de är blå sippa va???



Min data har hittat hem igen äntligen♥
Har verkligen saknat den, så känns hur bra som hellst att sitta och blogga här ifrån:) ♥ Och nu tänkte jag att jag skulle försöka sova, känns som att jag inte har sovit något på länge. Blä vad det känns jobbigt, imorgon är man hemma själv. Får se vad som händer, hästen och sola kanske?

 

När en del försvinner ....

Ne nu får ni ha de fint pussokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0