Under bar dag!

Ja, dagen har varit helt grymt skön! Denna värme är helt underbar!
Ridturen gick hur bra som helst fast hon blev svettig och trött, hon är min gullplutt!
Annars så har kvällen spenderats ute, tagit lite kort på saker som pappa
ska sälja och så har jag en helt underbar faster Jenny Penny Plutt Älskar dig <3

Jag har gjort hemkunskap läxan med help av min mamma och så har jag kollat lite på författana
och epokerna oxå, känns hemskt!
Aja har duschat och nu ska jag gå och lägga mig upp tidigt imorgon.
hoppas den dagen oxå blir lika fin som idag! Sol mera SOOOOL!!!

Godnatt på er nu pussokram<3




Kommentarer
Postat av: Johanna Brogård

det ska regna imon!

2011-04-11 @ 23:06:48
URL: http://johannabrogard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0