Varför kan man inte spola tillbaka?

Ja de har jag funderat mycket på, skulle man kunna spola tillbaka till den tiden innan allt hände
så skulle livet vara enklare. Mycket som skulle underlättat!

När jag kom efter en fullspäckad dag i skolan så blev de stallet.
Jag och Kajsa tog ett tränings pass i paddocken, gick hur bra som helst!
Är värdens lyckligaste, min skrutt i plutt är så duktig♥

Har ätit och pluggat en massa tills imorgon. Asså ibland så hatar jag bara
 våran sv- lärare! + att vi har np i engelska imorgon
+ att vi har sv prov, VILKEN LYCKAD DAG!!!!!

Bara att bita ihop och se glad ut, nu ska jag hoppa i sängen och bara ta de lugnt.
Ha en bra kväll pussokram<3




Ibland får man bara ta sig tid ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0