Bloggpaus eller så är det bara borten som gör att man försvinner!

Vi är i borten men där hittar man mycket. Har luggit i sängen hela dagen, ätit våfflor och kollat på 6 filmer om jag inte har fel. Har inte orkat annat!

Och nu sitter jag vaken och borta som vanligt, undrar om detta kommer fortsätta nu när man börjar skolan igen? Hoppas verkligen man blir trött och sliten så man sover när man ska sova och inte tvärt imot!

Men ibland önskar jag annat, berätta för er vad som händer. Men nej det går inte! Funkar inte alla skulle bli galna!

Imorgon ska jag upp tidigt, Kajsa väntar och sen ska jag verkligen städa mitt rum, om det inte blir fint väder så man kan sola lite? Är det någon som vet vad det blir för väder??? skulle vara skönt att veta lixom!

Ni vet att jag lever och ni vet att jag är i borten långt ner... men det tar sig, man börjar leva igen! Nu ska jag sova pussokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0