Filmen HANNA!

Ibland vet jag inte vad jag håller på med, rummet är som gott tomt bara en massa kläder kvar och lite annat smått och gott. Har fixat lite för imorgon, packat lite och sen blev det film med Johan. Hittade en film jag har velat se länge men inte hittat den. Hanna hette den iaf, mycket bra film!

Nu sitter jag här och sappar runt lite och bloggar. Har stoppat i 5/7 öronhängen i öronen. Har förstått att man måste ha något i dom, hålen har lixom växit igen. Men inte så konstigt har ju inte haft öronhängen på typ ett halv år så jag förstår. Fixar de sista 2 hålen imorgon!

Ska försöka gå och lägga mig snart, så man orkar gå upp imorgon. Godnatt! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0