Jag lever, men inte länge till!

Godkväll på er, vilka dagar jag har haft. Har haft Kajsa inne så jag har varit tvungen att gå upp vid 7 tiden som har ledit till att jag har ridit och haft det bra tillsammans med henne. Har även städat lite i stallet, mockat, fixat mat och så har vetrinären varit här så hon har fått spruta. Hovslagaren har oxå tittat för bi och vi är som på toppen på ett berg. Det går bra nu!

Så jag känner mig glad men ändå uttråkad på skiten. Vill börja skolan men i andra ändan så vill jag inte. Kommer inte orka med det typ, gud vad jobbigt allt blev nu. Så är livet, saknar mina tjejer och pojkar♥

Imorgon är det fredag och jag ska lova mig själv att jag ska städa mitt rum och vara med Kajsa. Köpa biljetter och kanske gå på Sävsjö festivalen. Men känns meningslöst nu när det inte är som det brukar! Men man måste vara glad för de dom ordnar:)

Nu väntar sägen, trött till tusen och mår inte så bra. Bättre att sova bort allt då! Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0