Kvällen blev utanför Halmstad!

Godmorgon på er, hur är det med er? Med mig är det bra, sitter i sängen och har nyss vaknat. Idag är det Östrastranden som hägrar, får se hur den rundan går, går nog ganske bra ;)

Igår så var vi hos Johans fabror som bor utanför Halmstad. Det var mycket trevligt och gott fika, många skratt om en viss sak som jag inte kan berätta här ;) Då skäms Magnus för mycket ;) Haha!

Senare på kvällen kom även Ida och Adam, fast inte i bil utan i flygplan. Idas kille har licens för att få köra sådana små flygplan. Ganska coolt!

Nu blir det frukost, ha en bra dag!







Vindkraft verk är något jag kommer tänka på när jag köper gård!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0