tomt och ensamt!

Nu är möblerna flyttade och mitt rum är tomt typ. Känns konstigt att gå och lägga sig i ett tomt rum, känns väldigt ensamt! Imorgon är det måndagen den 22 augusti och jag börjar på Brinellgymnasiet i Nässjö och ni fattar inte hur konstigt det känns. Egentligen vill jag ha ett år till på Hofgård men inte, egentligen vill jag komma tillbaka till den goa klassen och ha ett år till tillsammans med er för att ni är så underbara!

Men nej nu har vi splittrats och kommer typ aldrig mer synas, nej gud jag skojar klart vi kommer ses. Jag är typ super duper nervös typ, eller jag var det för några dagar sen men nu känns allt bra typ. Vi får se vad som händer, imorgon är det en ny dag och det blir kul!


Nu ska jag hitta sägen och försöka sova någon timma iaf. pussokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0