Eksjös statsfest och Älska mig!

Ååå vilken helg! Har varit hur bra som helst, har sett The ark, Eric Saade, September, Mustasch, Joddla med Siv,Daniel Adams Ray, Kapten Röd, Willez, Syster sol och Professor P & DJ Akilles. Kallar detta en helg med flyt! Önskar bara att man kan få ha sådana här helger mer, positiv engergi!


Idag så har vi fixat klart de sista och jag har kommit på hur mycket kläder jag ha ska visa er. Ni blir chokade! Har räknat ihop att det jag har över 110 st galjar med plagg plus att det finns mer i tvätten. Men mycket av de är sommar plagg så kan inte ha det nu i vinter/höst=/

Hösten är här och det är väldigt tråkigt, önskade att det skulle kunna vara lite fint lite till. Men man får inte klaga jag är glad, jag får ju äntligen krypa i mina stickade kläder och andra varma plagg! Så på de viset så älskar jag Hösten/vintren.

Har kollat på filmen älska mig, jag fattar inte hur man kan göra så bra film. Har sett den tuser gånger om och tycker den är lika bra för de. Kolla den! Hur bra som helst!

Imorgon är det måndag igen och det blir skolan. Får se vad som händer. Går till 15.25 iaf och sen blir det stallet efter de. Får se om det händer något annart men tror inte detta. Men nu blir det iaf sängen och jag hoppas att alla har haft en bra helg och bara för att jag träffade Mickan som är en sjukt bra vän så får hon än länk, här gumman <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0