Vandra mellan träd och vandra över buskar var kommer man, jo hit!

Vädret höll uppe och jag och Kajsa begav oss ut i skogen. Vi sprang och vi sprang eller hon sprang och jag satt på. Gick jätte bra och hon blev till och med lite svettig. Trött blev hon oxå men belöningen blev 4 äpplen inte illa!

Nu ikväll så fastnade jag framför tv:n hästmannen på kanal ett och jag tycker att han är cool och begåvad. Blev en välbehöd dusch sen och nu sitter jag här. Lyssnar på Beyoncé - If I Were A Boy gammal men bra.

Ska försöka hitta sängen nu imorgon blir det en ny dag och blir nog kul. Träffar alla tjejer i klassen och allt1 HVSTY11 ja det är min klass de! Godnatt på er mina kära♥


Min underbara lilla plutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0