10 februari 06.50

Godmorgon alla som sover....
Känns så iaf....

Idag är det torsdag och jag slutar kl 11.30 blir hem och ut till min häst.
Tror det blir en spring runda, hihi lång ritt då:)
Blir nog trevligt.

Idag så ska vi göra det sista Nationella provet, uppsattsen och idag har jag inga förslag
att skriva om. Vi får se iaf, och det är därför vi får sluta tidigare:P
I like it!

Annars så händer det inte så mycket idag, vet inte ens om dte är kallt eller vad.
Haha, jag känner mig lyckad.....



Alltid kan man ha  kul:)



Igår blev det bussen till Johan, fotade en del kommer lite bilder senare.
Hade jätte kul och trevligt som vanligt, annars så var kvällen lugn...
Nu blir det skolan, pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0