10 februari 22.45

Jag vet att klockan är mycket men jag orkar inte bry mig, imrgon är sista dagen innan helg och lov.
Fattar ni hur mycket jag har längtat!
Kärlek till lov<3

Ridturen men min älskade häst gick bra.
Skrattade och hade mysigt som vanligt:)

Blev hem och fixa lite mat, men mamma förstöde min och ja jag är
fortfarande hungrig men aaa mår lixom verkligen inte bra=/
Inte bra att inte äta något på hela dagen men men....

Kören gick bra med, böjade sjunga till Musikalen som jag är med i.
Känner mig taggad:)
Ikväll så har jag inte gjort ett piss typ, fixat naglarna och lyssnat på musik typ.
Orkar inte göra något annat typ...

Så nu så blir det sängen och sova, fast upp tidigt imorgon :)
godnatt läsare<3



Kommentarer
Postat av: cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

2011-02-10 @ 23:09:04
URL: http://salebycass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0