14 februari 23.50

Blev lite ändring på min header, fixade alldeles själv så är nöjd till tusen:)
Just nu så vet jag inte hur jag ska göra, ska jag sitta kvar här och inte göra någonting
eller ska man gå och lägga sig? Känner mig inte trött eller något men
sängen hägrar ju...

Annars så har dagen typ varit helt okej, var med katterna hos veterinären.
Varit hos min Underbara häst <3
Ätit mat och tagit det lugnt, Haha Johan råkade välta en stol som jag satt på med.
Känner mig träffad i bakhuved och trodde hela huvudet skulle gå sönder....
Inte så kul....

Mår bra nu så får se hur det går nästa vecka haha;)
Om jag klarar av skolan eller inte :P

Nu ska jag sova pussokram<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0