15 februari 21.50

Som ni kanske märkte så hann jag inte blogga innan jag åkte idag.
Mamma undrarde om jag kunde platta henners hår och gjorde det och klockan blev mycket.
Jo, så brukade det bli för mig....

Bowlingen gick bra kom 3:a av 4:a.
Haha, kul hade vi iaf, banan var dock sne så när man körde åt höger slutade det med
att bollen var i vänstra rännan, vet inte redigt vad jag ska säga...
Men det var därför jag kom 3:a!

Annars så har dagen varit lugn, slappat, kollat på Stylisterna på kanal5 play.
Rätt roligt program, man lär ju sig lite hur man ska tänka:)
Mår si så sär, mår typ illa och mitt huvud gör ont men det är väl sviter från igår.
Sånt man får ta!

Ska kolla lite kläder nu, får se vad som händer senare.
Hörs sen pussokram<3








En mycket trevlig dag, och jag gillar verkligen min utväxt nu...
Någon som har lite ideér om hur, vad man kan hitta på med det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0