19 februari 23.00

Sitter just nu och kollar på QXGayGalan på kanal 4 haha.
Väldigt kul, annars så har kvällen varit lugn, vi satt och kollade Melodifestivalen och
åt fruktsalad och glass:) GottGott

Johan har gått och laggt sig nyss och jag ska väl försöka hänga efter jag med:)
Imorgon så händer det inte så mycket, några kompisar till min mamma
och pappa kommer imorgon och deras dotter ska rida så stallet och min häst blir det imorgon.
Ska oxå försöka plugga en del, blä vad allt känns jobbigt och nu är det bara
9 dagar kvar tills vi ska ha valt till Gymnasiet och jag har extrem panik!

Hoppas jag kan liksom komma på vad jag vill hitta på, men det känns väldigt jobbigt=/
Men men,lite o grunna på och ha funderingar kring allt....


Nu blir det sängen pussokram<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0