2 februari 16.05

Hej hoppsan hihi:)

Hemma efter en dag i skolan åter igen, typ kör jag samma mening jämt?
Måste kanske variera min lite?
Dagen har varit bra, provet gick nog bra oxå ( typ hoppas jag annars dödar jag någon typ )
Haha älskar verkligen ordet typ, annvänder det jämt, undrar vad Gunilla skulle säga om hon såg detta.
( min svenska lärare) Hon skulle nog inte vara så glad, haha.
Annars så har jag jobbart på bra, IDAG! Tycker jag nog, skolan är lixom väldig slapp nu.
( det är sådant man som lärar inte vill höra heller för då får man bara en massa läxor)
Haha, asså jag trött och har tråkigt, typ så nu ska jag typ inte göra någonting.

Hörs snenare puss
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0