21 februari 21.25

Jag känner att jag vet vad jag vill nu, tror faktiskt att jag har bestämmt mig.
Imorgon blir det syon för att jag ska bestämma mig för vad det blir men det är som klappat o klart!
Jag känner mig stark!

Iaf ridturen gick bra, tog och tränade och det gick bra:)
Lite seg i början men de rättade till sig:)
Min Kajsa är så sjukt underbar<3

Annars ikväll så har det varit lugnt, snackat om vad jag ska välja och just nu känner jag mig redo.
Det känns som att jag ska börja ett nytt liv nu till hösten, haha vi får se:P
Iaf med dom planerna jag har nu:)

Ikväll så har vi även kollat på Ullared, gillar verkligen de programet så härligt!
Johan har åkt hem nu för ett tag sen och för mig blir det sängen strax:)
Måste läsa biologin och hemkunskapen och sen sova...

Annars så har jag fått själv sprickor på händerna och gör sjukt j*vla ont!
Så mina fingrar är insmorda i helosan för bästa efekt, haha I LIKE !!!

Ne sängen nu, imorgon är det ju en ny dag:)
Godnatt pussokram<3


LIKE MEEE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0