22 februari 14.45

Hemma efter en dag i skolan som har varit helt okej:)
Bakade äppelkaka idag och ja gottgott:)
Och ja haft roligt och trevligt som vanligt, har ju dom bästa kompisarna så då är
det inga problem :D<3

Snackat med Syon idag och jag vet verkligen vad jag vill nu.
Känner mig verkligen redo, ska få åka och kolla på skolan oxå.
Allt kommer bli super bra:)


Annars så kom vi nyss hem, och jag möts med en häst som står och äter i höbalen pga att hom har
rymt. Och vet ni jag vet hur hon gör nu, min häst är helt grym....
Hon böjer ner huvudet, tar frambenen över tråden och sen följd av resten....
Fatta smart hon är eller? SÅ till hösten blir det murade stänge typ.....

Ska strax ut till min pålle som står och äter i balen igen...
SKa fixa lite mat först bara, skriver mer senare pussokram<3



min coola häst<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0