23 februari 07.00

Godmorgon läsare!

Fy vad de var jobbigt att stiga upp idag, var helt död...
Och jag kände lixom att jag var död med, inte är det lätt.
Annars så är det onsdag och vi har matte prov på morgonen och jag vet faktiskt inte hur
det kommer gå, fattar knappt lixom vad ska man ha allt till?

Idag ska vi oxå åka skritskor, blir kul.
Sitta och fika hela tiden, haha de Gjorde jag och Josef förra året oxå asså de
känns rätt!

Ikväll så ska jag plugga aset och gå och lägga mig tidigare än vanligt (halv 11 m.m.)
Så hoppas de blir så, hehe. Tror dock ej de...
Ne nu blir det sklan för min del, får se vad som händer mer idag,hehe.

Ha en bra dag pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0