24 februari 07.00

Godmorgon läsare
Vilken natt, har typ vaknat hela tiden av att jag har drömt...
Så idag är jag jätte trött och jag ska göra ett bra prov på de....
Asså nu känner jag mig döööööd!

Annars mår jag helt okej, trött som jag sa och min inspriation
till kläder har bara ökat.... Blääää på de!
Asså jag vill köpa massa nu, fast de jobbiga är att jag köper bara en massa
sommar kläder just nu.... Jag blääääää på att!

Strax så ska jag till skolan, idag händer de inte så mycket tror jag inte.
Ta de lite lugnt och bara slappa, de älskar jag och min skolgång förbli så!
Annars så händer det inte så mycket, ska på teaten efter skolan och sen hem och börja
traggla massa engelska glosor.... Prov nästa vecka och måste lägga manken till!

Ne skola nu, skriver mer senare ikväll pussokram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0