24 februari 21.50

Haha jag kom inte i säng denna dag heller...
Haha, jag känner mig verkligen lyckad ne men de är ganska skyst detta.
Imrgon är det fredag äntligen, fast har egentligen inte längtat utan de är bara skönt.
Fattar dock ej var denna vecka har tagit vägen helt sjukt:O
Den har gått sjukt fort....
Tur de haha;)


Imrgon blir det skolan igen, kul va? Helt okej tror jag slapp dag iaf.
Vi gillar inte skolan.... Efter skolan ska jag gå och kolla mina ögon.
Ska få nya glasögon och jag är hur glad som helst!!!!!
Får se om mina ögon har ändrat sig på 2 år? Vem vet:)


Ne nu blir det sängen strax, lite trött och sliten idag på morgonen verkligen...
Men godnatt på er pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0