25 februari 18.05

HejHej!
Vilken fredag, fast de känns inte som fredag... Vet inte redigt hur jag ska formelera mig.
Dagen har varit bra kan jag ju börja med, skolan vart ju okej.
Orden jag hade som läxa kunde jag galant på 0.35.3 sikunder, jag är galet nöjd!

Efter skolan blev de synsam för att kolla mina ögon, fick inget bra svar om dom hade
blivit bättre eller inte men som jag fattade de som att jag måste ha glasögon hela tiden nu.
Jag är ganska nöjd, jag får ju ett par nya glasögon , kommer lite förslag på bågar se så ni måste hjälpa mig:)

Ikväll så är jag även barnvakt åt min bror så vi ska åka en sväng senare tror vi:)
Köpa lite godis och bara slappa:)
Så skriver mer senare:) pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0