28 februari 15.05

Hallå där!

Jag lovade ju att berätta om min söndag, vi var ju i Vetlanda och kollade på
crosskläder till min bror. Blir hans födelse dags present!
Så dyrt som de blev, var även inne på Epert och fick reda på att jag
inte kan använda en trådlös fjärrkontroll till självutlösaren, pga att dom har
plockat bort den funktionen från Nikon D3100 min är ju en uppdatering av den!

Så ja arg är jag och ja vill ha en ny kamera!
Aja dåliga köp gör vareda en.....
Annars så hände de inte så mycket mer, städade mitt rum på år och dar, hihi.
Man undrar ju om damråttor kan utvecklas till hemska saker?
Den frågan får jag nog reda på någon dag....

Jag är nu hemme efter en dag i skolan, varit helt okej.
Rätt kul oxå, spelade basket på idrotten och jag var ju lagets stjärna;)
Haha enligt affe, iaf såär glasögonen beställda och kommer kanske på
torsdag och jag är överlycklig:) Hoppas dom bara blir bra:)

Strax så blir det hästen och bara ta det lugnt, måste hinna med lite plugg oxå.
Och så ska jag sova tidigt denna kväll, behöver den verkligen!




Dessa blev de :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0