8 februari 14.45

God dag, God kväll God morgon....

Just nu känner jag mig tom, en dag av skola som har varit helt okej.
Nationella provten var inte så farliga, imorgon blir det hörförståelse och muntligt, Lycka till eller?
Haha, blir nog bra:)

Framtidsmässan var väl helt okej, vamt och jobbigt som vanlig
men är man 9:a så är man eller?
Vet fortfarande inte vad jag ska välja dock, har lite problem?

Skulle bara vilja ut och resa och bara leva livet lite men aaa så är
ju inte livet. Man kan ju alltid önska...

Ska ut till min lilla polle nu, tror vi ska träna lite, blir nog bra:)
Så skriver lite mer senare:)
Ni ska få lite " I mina öron "ni får se vad det betyder;)

PUss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0