8 februari 21.40

Jag bode sovit för länge sedan men verkar inte som att det skulle hända.
Haha alltid lika kul....
Ridturen gick bra, hon var mycket glad idag, hon skuttade och hade sig.
Trodde att jag skulle bli avslängd men klarader mig:)

Blev en litet träningspass oxå, gick bra faktiskt.
Hon fick mycket bra och vi övade på galoppfattningar och kunna byta galopp.
Hoppas vi fixar det underlättar i hoppningen, fast där kan hon det :)

Vi får se vad som händer med mig och Kajsa, sugen på att fixa en hästtransport,
böja träna stenhårt och senare till hösten börja på ridskolan.
Låter det bra? Önskar att det skulle vara så lätt...

Annars ikväll så har det inte hänt så mycket, duschat och myst med Leo.
Ätit och bara tagit det lugnt. Denna veckan är ju slapp som vanligt.....

Ska strax hitta sängen och mysa med min MULLE <3
Hoppas man kan sova lika gott inatt, hoppas iaf, godnatt på er nu pussokram<3




min älskade vän<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0