1 januari 23.05

Första dagen på detta året och jag har bara slöat bort den.
Känns som en bra start på detta år, inte så bra...
Året kanske bli så sen? Jag hoppas inte det, så mycket som jag ska hinna med...

Ja, som jag berättade så har jag bara slöat och inte gjort ett piss idag.
Ganska skönt, har så sjukt ont i min mage och ja, det gör verkligen sjukt ont.
Så ja Sommaren med Göran satt ju inte fel. ( kollade lite film)

Men annars så är jag på benen nu och ska gå och lägga mig strax.
Inte för att jag är trött utan föra att klockan är så mycket.
Blev väldigt sent igår typ halv 4 och ja människa var jag inte förens 1 idag.

Nu blir det sängen, är ju lördag idag ;)
Godnatt på er, pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0