14 januari 06.40

Godmorgon läsare

Har kommit på att jag blir klarare snabbare och snabbare nu, och destu tidigare så får
ni inlägg. Ja, det är ju bra!

Har duschat nu på morgonen och fixat till mina ögonfransar med en viss maskara
som man får as långa, ja, jag menar det!
Ska måla naglarna med nu, inte för att jag vill utan att mina naglar ska hålla!

Annars så har dagen börjat bra, tror jag.
Hoppas skolan går lika bra, slutar vid 2 idag så ganska skönt!

Ikväll blir det bio, ska se om man kan få med sig några mer.
Skulle vara kul, mamma och pappa och bror är ju i backen och åker vad jag vet nu ;)

Ne nu ska jag inte pladdra på, hörs under dagen pussokram<3



Någon som vill joina?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0