16 januari 21.45

Godkväll läsare

Som ni kanske vet så är jag rätt dålig på att blogga på helgerna och det är
jag medveten om men idag har jag typ inte haft tid, har gjort en massa läxor.
Känner mig verkligen glad över att jag har gjort allt som jag skulle:)

Biologi, historia, hemkunskap och matte...
De ni!

Annars så har det inte hänt så mycket, slappat, gått runt i pyjamas hela dagen... hihi.
Jo jag har städat mitt rum med!
Haha jag är klart bäst!

Ni ska bara se vad jag har i min säng nu:



Visst blir man glad:)
Det blir verkligen jag !

Igår så åkte jag och johan en sväng till sävsjö och åt pizza med Pia och Klas.
Trevligt och mysigt som vanligt:)
Kameran var förståss med :)







Ne nu ska jag försöka gå och lägga mig, upp tidigt imorgon...
SÅ godnatt på er nu, pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0