17 januari 20.55


Vad ska man göra med hästen när den bara rymmer?
Ja det är frågan, Kajsa var på rymmen idag. Hon stog hos grannen och åt
på deras balar, verkligen lyckat!
Haha, jag bara skrattade åt henne och gick hemmed henne<3

Även att det är isgata på vägarna så gav jag mig ut på en ridtur, tur man har broddar asså:)
Gick att rida iaf, gick jätte bra:)

Senare ikväll så har det inte hänt så mycket, hat ätit lite och bara tagit
det lugnt kollat lite klipp och kollat i H&M katalogen, mycket som skulle kunna komma
hem till min garderob verkligen!

Aja så är livet, får se vad som händer!
Kanske ett under inträffar?

Ne nu ska jag sova, måste komma upp imorgon, känner mig sönder typ :s
Så är livet, godnatt på er....




bara för att jag är ett fan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0