18 januari 20.40

Min ängel är de bästa jag har<3



Ridturen gick bra, tränade lite idag, gick inte så bra.
Snön ligger kvar på banan och den var mjuk så hon sjönk ner hela tiden=/
Men det gick att greja lite med henne och hon gick väldigt fint efter typ 1 månads
uppehåll, vi gillar :)

När jag komhem så blev det att äta och sen ut igen och fixa staketet, haha hoppas hon inte rymmer imorgon oxå.
Haha, skulle inte förvåna mig, så busig som hon är lixom;) <3

Ikväll så har det inte hänt så mycket, ska gå och lägga mig strax.
Jag känner mig verkligen duktig!
Annars så sitter jag och ränsar lite i ipod:en måste få in ett album som jag inte har utrymme för.
Måste hinna äta något med:)

Ne men nu säger jag Godnatt läsare, pussokram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0