21 januari 22.10

Jo, jag lever.....
Ja, jag lever faktiskt även att jag inte har bloggat...
Har inte orkat......

Skolan gick faktiskt bra idag, kände ju inte för det imorse men ändrade planer typ.
Vi har inte gjort så mycket utan bara slappat typ....
Pussat varandra och haft det allmänt mysigt:)

Mina Kompisar är ju BÄST och det kommer dem alltid vara <3
Älskar er <3

Efter skolan så blev det lite shopping, köpte en tröjja som jag kan ha på mig imorgon och på
söndag, skulle vilja shoppa massor får se hur det blir med den saken till
nästa helg:)

Ja och johan var och köpte godis oxå, hihi.
Jag vet att man inte ska äta sånnt ....
Men det gör jag ändå hihihi

När vi kom hem till Hylletofta ( Fylletofta?! ) hämtade jag min häst hos grannen,
Min lilla häst hade ju som vanligt rymmt igen...
Och jag skrattar varje gång.....

Ställde mig sen och fixade med maten, Johan hjälpte till så dte gick bra:)
Åt och hade trevligt, sen ble det film.
Kollade på The Road, fy vilken film, bra men ändå inte....



Det enda de har kvar är varandra. Världen är i stort sett död efter en trolig klimatkollaps och av mänskligheten finns knappt någonting kvar - endast enstaka individer som är beredda att gå hur långt som helst för att överleva. En far och hans son går ensamma genom det ödsliga och förkolnade landskapet. Allt de har kvar är en kundvagn med ett fåtal tillhörigheter och en pistol att försvara sig med. Kylan är bitande, nästintill outhärdlig, och snön som faller är grå. De är på väg mot kusten trots att de inte vet vad, om någonting alls, väntar på dem där. Kärleken mellan far och son ställs mot en hopplöst skrämmande framtid, en framtid som skapats av människan. .

Rätt häftig, asså fattar inte hur man har spelat in den.
Någon som vet??

Nu sitter vi bara och degar oss, blir stax sängen tycker jag, hihi<3
Så för mig och till alla GODNAtt<3
pussokram<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0