25 januari 21.50

Ridturen gick bra, gick till paddocken tränade henne lite samlat.
Gick bra, dock så dåligt underlag så var bara där få minuter.
Red hem för blev helt plötsligt jätte kallt, ja, jätte kallt......

Och sadlen åkte fram hela tiden pga att hon är feet!
Så nu blir det svanskappa ett tag igen, vilken häst man har!

Åt lite och så blev det en massa kakor och annat onyttigt.
Satt och pluggade på en massa glosor oxå, haha, det var bara 21 st....
Jag som tyckte det var 30 haha, känner mig lyckad.

Nu sitter jag här nyduschad och klar för sängen, ska nog fixa lite med ipod:en,
behöver ny musik... plus att ladda den batteriet tog slut innan när jag red, så typiskt....

SÅ godnatt på er pussokram<3



Haha för kul.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0