26 januari 22.24

Maten blev god, och jag har städat hela hustet och fixat tvätten och fixat och donat.
Så nu känner jag mig stålt, så har duschat och smörjt in mig i olivolja.
Ny tränd, det är ju mycket bättre än vanlig body lotion eller andra produkter.
Så för min del som har väldigt torr hud är det as bra:)

Annars så har det inte hänt så mycket ikväll.
Ska strax gå och lägga mig typ, känner att jag behöver det.

Idag har jag även lyssnat igenom daniel adams ray skiva och jag bara älskar hans låtar.
Hans texter är så lekfulla men har ändå en mening.
Man blir glad:)

Aja med dom meningarna får jag avsluta denna dag med pussokram och godnatt :)
<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0