31 januari 21.50

Hur kan något vara så underbart, även att jag och Kajsa inte har tränat på ca 3 månader
så gicktänings passet hur bra som helst!
Hon kommer ihåg allt, varje litet steg allt blev helt underbart :)
Verkligen KÄRLEK TILL MIN HÄST<3

Annars så har det inte hänt så mycket idag, jag och Johan har kollat
Ponnyakuten och någon annan film. Ätit bullar och bara slappat.

Duschat och nu sitter jag här, funderar vad jag ska hitta på med mitt hår.
SKA JAG BLI  BLOND IGEN ELLER INTE?
Jag känner mig verkligen osäker, vad tycker ni?

Nu så ska jag hitta min säng och krypa neri den, trött till tusen idag på mogonen
så hoppas det kan bli bättre tills imorgon:)
Imorgonfår ni lite information omvad jag och Kajsa kommer ha för mål för detta året och
lite annat, så kika in då:)

Godnatt på er, pussokram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0