5 januari 15.30

Äntligen är jag tillbaka, som ni kanske har förstått så hade det hänt något med
min blogg, vet inte vad eller så men nu är jag iaf tillbaka:)
Och ni fattar inte hur underbart det är, har verkligen saknat att skriva m.m

Har inte hänt så mycket under dessa dagar, skönt det!
Har grunnat på vad jag ska välja till gymnasiet, känns som ett mycket svårt val.
Ska kolla upp lite mer nu sen när vi har börjat skola igen.

Har hunnit vara sjuk oxå, stallert har jag gjort måndag tisdag onsdag.
Jag känner mig värdig en kram:)

Nu ikväll så ska jag och Johan till hans mormor och morfar.
Blir nog trevligt, kameran får oxå hänga med :)



Mycket fin bild tycker jag  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0