Det är tisdag idag va?

Godmorgon på er!

Oj, vad det har hänt mycket. Jag har sommarjobbat klart och fick jobba en dag extra. Det har varit KM (Klubbmästiskapet) på Haga banan och en brötarmen och några cyklar kunde inte köras på mer.

I fredags fick jag reda på att jag hade kommit in på stylist programet i Nässjö. Så nu är min höst spikad, men är verkligen över lycklig för att jag kom in. Så nu vill jag inte ha sommarlov utan vill börja nu!

Just nu lever jag framför tv:in typ, gör inte ett smack på dagarna. Utan att jag rider lite då och då.  Sen undrar jag om det är någon som vill ta hand om min häst vecka 28.  Hör av om det låter intressant? Min plutt behöver komma ut lite hihi.

Annars så har jag inte bloggat sen jag vet inte när och jag vet inte varför! Haha känns hemskt men så är det. Imorgon är det onsdag och då kommer släcktingar från Stockholm ner och på torsdag blir det begravning. På lördag sticker jag och nägra tjej och kill kompisar till Göteborg ( Liseberg ) Hoppas på en underbar dag!

Nu ska jag fråga mamma vad som händer idag, åka och handla snart kanske? Vem vet det är ju finare väder idag och jag fjällar som en pig hihi! Lyssnar på härlig musik och nu hoppas jag alla kommer få en bra dag!


Min heeest!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0